AMFK Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

26 Augusti

2 posters

Gå ner

26 Augusti Empty 26 Augusti

Inlägg av Linkan sön 26 aug 2012, 20:54

En fin flygkväll som började lite blåsigt men det minskade med tiden. Jag (Jonas) och Staffan flög flitigt, kanske dök det upp fler piloter senare då jag bara hade tillåtelse att vara ute till 18.
Linkan
Linkan
Den gamble ordföranden

Antal inlägg : 898
Age : 48
Localisation : Alingsås
Registration date : 06-12-05

Till överst på sidan Gå ner

26 Augusti Empty Sv: 26 Augusti

Inlägg av Staffan B sön 26 aug 2012, 23:21

Joddå! Wänström dök också upp med dubbeldäckaren. Attackern gick fint och jag fick med den hem utan skador Very Happy Knepigare blev det med se 5.an, blåste ju fortfarande en del, så första starten drev den i väg vänster och planterade sig snyggt i havren, inga skador. Omstart, upp i det blå men den var helt hysterisk, halvgas men det hade nog räckt med tomgång Laughing Kom lite långt bort och hade svårt se den, givetvis svängde jag galet och begav mig mot Sävelund Shocked Satte den i spannmålet på andra sidan diket så det blev en promenad i havren.. Undervingen + motorkåpan fick sig en körare men är reparerbart, värre är det nog med självförtroendet, det fick sig en ordentlig törn, men skam den som ger upp. tongue Tack Michael för att du höll mig sällskap i havren!
Staffan B
Staffan B
Ordförande

Antal inlägg : 743
Age : 71
Localisation : MAGRA SOLLEBRUNN
Registration date : 11-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet