AMFK Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

11 Augusti Herrljunga

2 posters

Gå ner

11 Augusti Herrljunga Empty 11 Augusti Herrljunga

Inlägg av Linkan lör 11 aug 2012, 23:48

Efter lite tvekan så packade jag in P-47an och Pittsen i bilen och satte mig i cockpit (ja jag kör Saab Wink ), gav stressfläkten (turbon) lite fria händer och efter en knapp halvtimma befann jag mig på Herrljungafältet. Lagom mycket folk, nygrillade hamburgare hela dagen lång, 0-1 m/s, ett fantastiskt fält och en strålande sol sunny . Det såg ut att kunna bli en härlig flygdag, och det blev det också! Flög upp tre-fyra liter soppa What a Face och hade det hur trevligt som helst! Inga incidenter och det flögs med bensinare, metanolare, elfläktare, elkärror, elseglare, DLGer, och otroliga quadracoptrar eller vad det nu heter. Man kan säga att mitt flygbehov är mättat för ett par dagar, det var skönt att svalka strupen med lite barnförbjuden dryck vid hemkomsten.
Ondagkvällar är stora flygkvällen i Herrljunga och vi i alingsås får gärna komma och hälsa på fler gånger. Jag tackar MBS för tipset, ångrar inte att jag åkte dit!
Linkan
Linkan
Den gamble ordföranden

Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05

Till överst på sidan Gå ner

11 Augusti Herrljunga Empty Sv: 11 Augusti Herrljunga

Inlägg av VictorBjörkman sön 12 aug 2012, 17:17

Låter som en fulländad dag Jonas! Synd att man var upptagen med annat, hade varit givet annars! Smile
VictorBjörkman
VictorBjörkman

Antal inlägg : 72
Registration date : 11-08-16

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet