Fairey Swordfish
+2
Yof
Andreas J
6 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Fairey Swordfish
Riktigt tjusigt och fina tips! Grymt med en fyrpluttare också, slår tvåtakt med en hästlängd eller fem.
Emil- Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13
Idag är första gången Swordfishen får smaka på lite stridigheter, den här gången i Jönköping! Uppföljning kommer imorgon. Håll tummarna nu!
Håller tummarna för många kills! Jag har ju sett den flyga och vet vad den är kapabel till ;-)
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Lycka till!
Lars- Antal inlägg : 62
Registration date : 06-12-20
Här hålls det tummar. Dubbla vingar med fyrtakt - Klart det går bra
Emil- Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13
Tackar för stödet Dagens tävling blev tyvärr inställt pga vädret, men imorgon är det ny tävling och nu ser det ut att bli soligt och näst intill vindstilla! Det blir fyrtaktarn som får bli först upp, så får de andra med .25 tvåtaktare stå som backup ifall något skulle hända "bettan"...
Linkan: nu har jag flyttat tillbaks tyngdpunkten någon centimeter, så nu är den mycket snällare! Jag ska se till att ta mycket bilder, så kommer genomförligt tävlingsreferat för den intresserade imorrn kväll (om jag är vid liv ännu )
Linkan: nu har jag flyttat tillbaks tyngdpunkten någon centimeter, så nu är den mycket snällare! Jag ska se till att ta mycket bilder, så kommer genomförligt tävlingsreferat för den intresserade imorrn kväll (om jag är vid liv ännu )
Jag kikade igenom gamla Aircombat-klipp och hittade ett med en kill av min Swordfish hamnade på film:
https://www.youtube.com/watch?v=SnjgfF7Ztgo&NR=1&feature=endscreen
https://www.youtube.com/watch?v=SnjgfF7Ztgo&NR=1&feature=endscreen
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet