Ny i klubben
2 posters
Sida 1 av 1
Ny i klubben
Hej
Karim heter jag är ny inflyttad och vill börja flyga
är det någon som har grejor att låna tills jag hinner köpa eget
/karim
Karim heter jag är ny inflyttad och vill börja flyga
är det någon som har grejor att låna tills jag hinner köpa eget
/karim
karim- Antal inlägg : 4
Registration date : 09-09-16
Sv: Ny i klubben
Välkommen!
Vi har ingen skolmaskin i klubben. Däremot kan du säkert få prova att spaka någon snäll maskin av någon vänlig pilot. När du sedan har skaffat egna grejer så MÅSTE du låta någon rutinerad hjälpa dig. Eller har du kanske flugit förut? I så fall tar du kontakt med någon i klubben som kan "godkänna" dig som pilot och förklara regler mm.
Vi har ingen skolmaskin i klubben. Däremot kan du säkert få prova att spaka någon snäll maskin av någon vänlig pilot. När du sedan har skaffat egna grejer så MÅSTE du låta någon rutinerad hjälpa dig. Eller har du kanske flugit förut? I så fall tar du kontakt med någon i klubben som kan "godkänna" dig som pilot och förklara regler mm.
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
när är dom vänliga piloterna med dom snälla flygplanen och flyger
Lugna fina kvällar brukar det vara folk ute. Nu börjar ju hösten komma så aktiviteten börjar avta. Söndagkvällar brukar vi försöka samlas och flyga tillsammans. Titta även på "ska vi flyga idag?". Där händer det att medlemmar skriver när de tänker åka ut.
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Fint
har lite grejer pågång som behöver lagas som jag kanske får av en trevlig kille när det är lagat åker
jag till fältet och testar hur mycket radio behöver man
har lite grejer pågång som behöver lagas som jag kanske får av en trevlig kille när det är lagat åker
jag till fältet och testar hur mycket radio behöver man
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet