September 9
2 posters
Sida 1 av 1
September 9
Trots att vädret såg dystert ut blev det ändå en bra kväll, vi klarade oss i stort sett från regnet så det var bara köra på. Rune och Dan Sjöland kom med sin stora Cub, och Kent i Vedum tog upp den. Flög kanonfint, inga problem. en härlig 4 cylindrig motor med gött ljud. Kent bjöd också på en härlig Cub 1/3 skala om jag inte tar fel? Elstart ombord, bara trycka på knappen så är den igång. Fusk ? Utrustad med alla lanternor och ljus flög den majestätiskt. Hade också med sig den Stora Mustangen, endast kroppen så vi fick höra motorn. 2 cyl. inline 10 hk. Vilket drag det var i den, välte nästan när jag höll fast. Givetvis elstart, vad annars? Linkan,Kjell, Göran var också med. Fick provat mitt Drakenplan också (Linkans knän rörde sig faktiskt lite) Snabbare i rollplanet än en Skruvdragare och snabb som bara den! Kul grej för ca.1000 lappen hos Magnus förståss Som sagt, blev en lyckad kväll.. Ha det !
Staffan B- Ordförande
- Antal inlägg : 743
Registration date : 11-03-09
Sv: September 9
Ja det var en riktigt rolig afton! Din 35a gav onekligen mersmak, s-tan va den gick!! Kents grejer är det svårt att inte bli imponerad av, mycket ideer och erfarenheter i den mannen. Och flyga kunde han också!
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet