AMFK Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

September 9

2 posters

Gå ner

September 9 Empty September 9

Inlägg av Staffan B sön 09 sep 2012, 22:59

Trots att vädret såg dystert ut blev det ändå en bra kväll, vi klarade oss i stort sett från regnet så det var bara köra på. Rune och Dan Sjöland kom med sin stora Cub, och Kent i Vedum tog upp den. Flög kanonfint, inga problem. en härlig 4 cylindrig motor med gött ljud. Kent bjöd också på en härlig Cub 1/3 skala om jag inte tar fel? Elstart ombord, bara trycka på knappen så är den igång. Fusk ? Utrustad med alla lanternor och ljus flög den majestätiskt. Hade också med sig den Stora Mustangen, endast kroppen så vi fick höra motorn. 2 cyl. inline 10 hk. Vilket drag det var i den, välte nästan när jag höll fast. Givetvis elstart, vad annars? Linkan,Kjell, Göran var också med. Fick provat mitt Drakenplan också (Linkans knän rörde sig faktiskt lite) Laughing Snabbare i rollplanet än en Skruvdragare och snabb som bara den! Kul grej för ca.1000 lappen hos Magnus förståss Wink Som sagt, blev en lyckad kväll.. Ha det !
Staffan B
Staffan B
Ordförande

Antal inlägg : 743
Age : 71
Localisation : MAGRA SOLLEBRUNN
Registration date : 11-03-09

Till överst på sidan Gå ner

September 9 Empty Sv: September 9

Inlägg av Linkan mån 10 sep 2012, 07:19

Ja det var en riktigt rolig afton! Din 35a gav onekligen mersmak, s-tan va den gick!! Kents grejer är det svårt att inte bli imponerad av, mycket ideer och erfarenheter i den mannen. Och flyga kunde han också!
Linkan
Linkan
Den gamble ordföranden

Antal inlägg : 898
Age : 48
Localisation : Alingsås
Registration date : 06-12-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet