ÅLLEBERGSTRÄFFEN
3 posters
Sida 1 av 1
ÅLLEBERGSTRÄFFEN
Hejsan! Här kommer ett litet bildkollage från i Lördags när jag och familjen Lindqvist var uppe på berget. Vädret var väl sisådär men rätt ok, vi fick en skur mitt på dagen men det klarnade upp igen.
1 cylindrigt.
2 cylindrigt.
4 cylindrigt.
Igen!
7 cylindrigt.
8 cylindrigt.
12 cylindrigt.
14 cylindrigt.
Pågående bygge, 160 kg. Åkerman grävskopa, fullt fungerande med hydraulsystem. Vi tycker vi är galna
Ägaren jobbade även med den riktiga varianten i sitt yrke. Skalan bestämdes av däcken han fick tag på, inte liten!
Tyckte vi, vi hade stora modeller? Upp till 8 meter flög dom här, inget för en Ford Fiesta precis
Den finska bogserkärran, nånstans runt 100-120 cubic
Tjusigt va?
Liten kärra, stor pojk!
Kunde inte räkna dom alla
Vilga 3,5 met. spännvidd, motor massvis
Detta var några av ca 170 bilder + video som jag tog. Bränner ut det så kan vi titta vid något lämpligt tillfälle.
1 cylindrigt.
2 cylindrigt.
4 cylindrigt.
Igen!
7 cylindrigt.
8 cylindrigt.
12 cylindrigt.
14 cylindrigt.
Pågående bygge, 160 kg. Åkerman grävskopa, fullt fungerande med hydraulsystem. Vi tycker vi är galna
Ägaren jobbade även med den riktiga varianten i sitt yrke. Skalan bestämdes av däcken han fick tag på, inte liten!
Tyckte vi, vi hade stora modeller? Upp till 8 meter flög dom här, inget för en Ford Fiesta precis
Den finska bogserkärran, nånstans runt 100-120 cubic
Tjusigt va?
Liten kärra, stor pojk!
Kunde inte räkna dom alla
Vilga 3,5 met. spännvidd, motor massvis
Detta var några av ca 170 bilder + video som jag tog. Bränner ut det så kan vi titta vid något lämpligt tillfälle.
Staffan B- Ordförande
- Antal inlägg : 743
Registration date : 11-03-09
Sv: ÅLLEBERGSTRÄFFEN
Ja det var en fin dag. Det var flera gånger som man tappade hakan! Vilka hobbygubbar det finns!
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Sv: ÅLLEBERGSTRÄFFEN
Shit, att man inte var där, det ser ju hur nördigt ut som helst Den 14-cylindriga motorn, är det Mitsubushis Zero-motor eller? Körde han den nån gång?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet