smurf omkom i tragiskt haveri
3 posters
Sida 1 av 1
smurf omkom i tragiskt haveri
Smurfarna hade planerat en luftlandsättning idag, runt lunch, på rödene flygfält...
planen var att fru smurf skulle luftlandsättas i närheten av fältet medels fallskärm...buren av min nya tvåmotoriga "herkules lookalike"
som jag knåpat ihop med nedfällbar ramp å allt....(tänkte kandidera med detta till priset "fulast på fältet 2011" men nu är det nog fösent )
tyvärr var vinden allt för stark och planet kastades handlöst in i toppen på en björk i dungen norr om fältet.
minst en smurf omkom vid tillfället.
Om ni ser något vitt i toppen på en björk norröver så vet ni vad det är....skall se om vinden lyckas blåsa ner det under helgen så något kanske går att rädda
/fredrik
planen var att fru smurf skulle luftlandsättas i närheten av fältet medels fallskärm...buren av min nya tvåmotoriga "herkules lookalike"
som jag knåpat ihop med nedfällbar ramp å allt....(tänkte kandidera med detta till priset "fulast på fältet 2011" men nu är det nog fösent )
tyvärr var vinden allt för stark och planet kastades handlöst in i toppen på en björk i dungen norr om fältet.
minst en smurf omkom vid tillfället.
Om ni ser något vitt i toppen på en björk norröver så vet ni vad det är....skall se om vinden lyckas blåsa ner det under helgen så något kanske går att rädda
/fredrik
Sv: smurf omkom i tragiskt haveri
Illa.. Får nämna smurfen i bordsbönen sen Skoj med lite roliga projekt!
Johan J- Fältchef
- Antal inlägg : 323
Registration date : 06-11-27
Jag tycker att vi tar ett kollektivt samtal med björkdungen, de måste lära sig att stå still. Är tid för begravning bestämt?
Emil- Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13
begravning ej bestämd än....måste ju få ner liket från trädet först.....ska åka ut med någon låååång pinne imorgon söndag å se om jag kan få ner det.....tror redan det halkat ner lite
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet