CUB
4 posters
Sida 1 av 1
CUB
Cuben är klar!!
Staffan B- Ordförande
- Antal inlägg : 743
Registration date : 11-03-09
Sv: CUB
Du har kommit igång rejält Staffan!
Tjusigt bygge!
Premiär nu till helgen kanske?
// Johan
Tjusigt bygge!
Premiär nu till helgen kanske?
// Johan
Johan R- Antal inlägg : 92
Registration date : 07-05-01
Jag tänkte det, får väl kolla om det är någon fler som skall ut i helgen, är alltid roligt om man är fler dårar ute samtidigt.
Har inte gjort något med motorkåpan bara, är abs plast som sprack på tre ställen vid en kort provkörning av motorn ute på gården. Något förslag tiil något bättre??
Har inte gjort något med motorkåpan bara, är abs plast som sprack på tre ställen vid en kort provkörning av motorn ute på gården. Något förslag tiil något bättre??
Staffan B- Ordförande
Fin modell! Kanske en dum tanke från en nybörjare: Går det att fylla den med gips och göra en ny i glasfiber på gipspluggen?
Emil- Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13
Tanken är helt ok men om du gör en plugg för gjutning måste den ha en yta som tål s.k. släppmedel. sedan får du göra en negativ form som du i sin tur gjuter den slutliga formen i. detta för att få fram den fina ytan. En ganska omständig procedur innan det är färdigt.
Staffan B- Ordförande
Båda maskinerna ser kanon ut Staffan , jag kommer att åka ut till fältet imorgon eftermiddag/Kväll.
//Palle
//Palle
Psilow- Antal inlägg : 11
Registration date : 09-05-02
Ok! Frugan jobbar så det är nog troligt att jag dyker upp med cuben. Får väl se om vi får motorn att fungera bra. Staffan
Staffan B- Ordförande
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet