AMFK Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

2 posters

Gå ner

Intresserad av bra och prisvärt bränsle? Empty Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

Inlägg av Emil tis 15 mar 2011, 14:57

Jag har varit i kontakt med Borås-RC och vi har fått möjligheten att köpa färdigblandat rapicon-bränsle (10% nitro) i 4-litersdunkar för 225 SEK/dunk. Jag kan ta mig dit under april och hämta och leverera till fältet.

Om någon är intresserad så hör av er till mig.

//Emil

Jag och Paul Silow har kört slut på ett par dunkar och vi båda upplever att det är riktigt bra.
Emil
Emil

Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13

Till överst på sidan Gå ner

Intresserad av bra och prisvärt bränsle? Empty Sv: Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

Inlägg av Fredde tis 15 mar 2011, 18:16

Hej!
Jag vill ha!
iaf en dunk!
Mvh
Fredrik (070 75 75 073)

Fredde

Antal inlägg : 28
Registration date : 10-03-30

http://www.ekasen.se

Till överst på sidan Gå ner

Intresserad av bra och prisvärt bränsle? Empty Sv: Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

Inlägg av Emil fre 15 apr 2011, 16:39

Nu börjar det närma sig. Ingen mer än Fredrik och Palle som vill ha sig ett par dunkar?

mvh Emil
Emil
Emil

Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13

Till överst på sidan Gå ner

Intresserad av bra och prisvärt bränsle? Empty Sv: Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

Inlägg av Emil ons 27 apr 2011, 12:15

Butiken stängd för denna gången. Leverans sker vid fältet den 1:e maj, om ingen oförutsett inträffar. Jag återkommer när det blir dags igen.
Emil
Emil

Antal inlägg : 352
Registration date : 11-01-13

Till överst på sidan Gå ner

Intresserad av bra och prisvärt bränsle? Empty Sv: Intresserad av bra och prisvärt bränsle?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet