INOMHUSFLYGNING
3 posters
Sida 1 av 1
INOMHUSFLYGNING
INOMHUSFLYGNING
Nolhagahallen
2/11 kl 10-16
Hej alla medlemmar! Som jag tidigare skrev i forumet så ordnar AMFK tillsammans med Event & Ungdomscenter en lovaktivitet i form av inomhusflygning. Vi har även en flygsimulator igång så passa på att testa. Det är även möjligt att spaka själv med dubbelkommando och erfaren instruktör. Är det någon medlem som har eget flygplan för inomhusflyg så ta med det vi är på plats från ca 8.30. Då får jag hälsa alla välkomna till en trevlig flygdag.
För ytterligare upplysningar kontakta
Tommy Sjöqvist
0708-138922
tommy.sjoqvist@telia.com
Nolhagahallen
2/11 kl 10-16
Hej alla medlemmar! Som jag tidigare skrev i forumet så ordnar AMFK tillsammans med Event & Ungdomscenter en lovaktivitet i form av inomhusflygning. Vi har även en flygsimulator igång så passa på att testa. Det är även möjligt att spaka själv med dubbelkommando och erfaren instruktör. Är det någon medlem som har eget flygplan för inomhusflyg så ta med det vi är på plats från ca 8.30. Då får jag hälsa alla välkomna till en trevlig flygdag.
För ytterligare upplysningar kontakta
Tommy Sjöqvist
0708-138922
tommy.sjoqvist@telia.com
Tommy- Antal inlägg : 34
Registration date : 10-05-04
Sv: INOMHUSFLYGNING
Vore kul att läsa lite om hur detta gick!
Har hört att det var intensivt
// Johan
// Johan
Johan R- Antal inlägg : 92
Registration date : 07-05-01
Sv: INOMHUSFLYGNING
Johan R skrev:Vore kul att läsa lite om hur detta gick!
// Johan
Jag var där en liten sväng och tittade och det hela verkar ha varit riktigt lyckat! Räknar kallt med att vi får en ordentlig redogörelse av Tommy .
//Jonas
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet