Nybliven Helikopterägare
3 posters
Sida 1 av 1
Nybliven Helikopterägare
Hej
Skulle vilja veta om det finns nån mer helikopter ägare i klubben som skulle kunna tänka sig att hjälpa en nybliven helikopterägare har efter många år äntligen kommit till skott med att köpa en E-sky HoneyBee King2 skulle behöva hjälp med "grund" inställningar på helikoptern..skulle hemskt gärna även följa med när nån flyger för att få lite tipps..
Skulle vilja veta om det finns nån mer helikopter ägare i klubben som skulle kunna tänka sig att hjälpa en nybliven helikopterägare har efter många år äntligen kommit till skott med att köpa en E-sky HoneyBee King2 skulle behöva hjälp med "grund" inställningar på helikoptern..skulle hemskt gärna även följa med när nån flyger för att få lite tipps..
offroad- Antal inlägg : 2
Registration date : 09-09-21
Sv: Nybliven Helikopterägare
Hej
Det kan bli svårt för dig att få hjälp i klubben då vi inte (rätta mig om jag har fel) har någon medlem som flyger helikopter. Vet inte vart du ska vända dig för att få hjäp. Någon annan som vet??
Det kan bli svårt för dig att få hjälp i klubben då vi inte (rätta mig om jag har fel) har någon medlem som flyger helikopter. Vet inte vart du ska vända dig för att få hjäp. Någon annan som vet??
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
ok .. men då är det väll dags att ni får en medlem som flyger helikopter .. lovar ska hålla mig på min kant hehe läst att gräddvispar inte står högt i kurs men jag ska göra allt jag kan före att inte störa någon..
offroad- Antal inlägg : 2
Registration date : 09-09-21
Jag har för mig att Fredrik Grill flyger helikopter.
// Johan
// Johan
Johan R- Antal inlägg : 92
Registration date : 07-05-01
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet