Multiplex 2020
2 posters
Sida 1 av 1
Multiplex 2020
Hej! jag har en Multiplex 2020 sänd. motagaren är en UNI 9, kristallen i sänd.S67-17.535,motag.kristall S67-MPX-F 34.615,har även provat kristaller för kanal 66 ,problemet är att alla servona står och rycker. Nästa problem är att jag betalade in 530 kr till klubben i våras är jag medlem har inte fått något medlemskort eller någon tidning. Ingemar- 0702100711
quigley- Antal inlägg : 2
Registration date : 09-02-24
Sv: Multiplex 2020
Hej!
Problemet med din Multiplex kan jag inte hjälpa dig med här, möjligtvis kan någon ta en titt på det ute på fältet.
Givetvis är du medlem så fort du har betalat in pengar till AMFK. Behöver du ett AMFK-medlemskort kan du få detta av kassören. Däremot ska du naturligtvis ha SMFF-medlemskort och du bör även ha hunnit få något nummer av SMFF-tidningen (Modellflyg nytt) om du betalade in redan i våras.
Skicka mig ett PM med dina personuppgifter så ska jag forska lite.
/Jonas
Problemet med din Multiplex kan jag inte hjälpa dig med här, möjligtvis kan någon ta en titt på det ute på fältet.
Givetvis är du medlem så fort du har betalat in pengar till AMFK. Behöver du ett AMFK-medlemskort kan du få detta av kassören. Däremot ska du naturligtvis ha SMFF-medlemskort och du bör även ha hunnit få något nummer av SMFF-tidningen (Modellflyg nytt) om du betalade in redan i våras.
Skicka mig ett PM med dina personuppgifter så ska jag forska lite.
/Jonas
Linkan- Den gamble ordföranden
- Antal inlägg : 898
Registration date : 06-12-05
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet