Söndag FM
2 posters
Sida 1 av 1
Söndag FM
Hej på er!
Siktar man högt faller man tungt?Blev inte som man tänkt sig, tänkte åka ut vid 09.00 sen fick familjen för sig att åka med.Så det blev vid 11.00 men då när jag kom upp var det inte lika gott väder strut stod rätt ut..blåste svin kallt så det blev till att åka vidare till min mors kalas i stället.Så går det när man tänker att man ska få en lung morgon på fältet...
Nästa gång åker jag ut när jag tänk så får dom bli hemma.
Mvh Magnus W
johan Hoppas du inte var ute och flög,känner jag dig så är du som oss andra söndags flygare ska var gott att flyga fint lungt väder med lagom vind..
Siktar man högt faller man tungt?Blev inte som man tänkt sig, tänkte åka ut vid 09.00 sen fick familjen för sig att åka med.Så det blev vid 11.00 men då när jag kom upp var det inte lika gott väder strut stod rätt ut..blåste svin kallt så det blev till att åka vidare till min mors kalas i stället.Så går det när man tänker att man ska få en lung morgon på fältet...
Nästa gång åker jag ut när jag tänk så får dom bli hemma.
Mvh Magnus W
johan Hoppas du inte var ute och flög,känner jag dig så är du som oss andra söndags flygare ska var gott att flyga fint lungt väder med lagom vind..
magnuswrang- Antal inlägg : 240
Registration date : 08-01-04
Sv: Söndag FM
Näe, jag som är bekväm av mig skippade det oxå.. Men var uppe & redo halv 9 Bortkastad sovmorgon
Johan J- Fältchef
- Antal inlägg : 323
Registration date : 06-11-27
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet